Montignac… inceputurile

Pentru ca incet, dar sigur vine vara m-am hotarat sa ma reimprietenesc cu Montignac. In 2009 am avut o relatie destul de stransa timp de 5 luni . Ne-am intalnit in 15 iunie 2009, cand eu cantaream 57.5 kg si ne-am despartit pe la inceputul lunii noiembrie 2009, pe la 49.5 kg. Scopul meu a fost sa slabesc cam 5 kg, dar ne intelegeam bine si am continuat.

 Nu imi amintesc cum am auzit de cartea lui Montignac, dar stiu ca am cumparat-o intr-o sambata , iar pana duminica seara o citisem , imi notasem cateva reguli si alimente premise/nepermise. Mi-a facut placere sa o citesc, te prinde cu explicatiile pentru sfaturile alimentare pe care le da. Iti da mura-n gura, trebuie doar sa fi putin atent. Nu i-am putut urma sfaturile intocmai, chestiile gen: naut, linte, quinoa, iaurt cu 0% grasime le-am lasat pentru cei ce vor sa moara sanatosi.

Am ales ce mi-a placut din alimentele permise si mi-am personalizat meniul , fara sa merg la extreme. Greul a fost la inceput pana am renuntat la ciocolata, prajituri si cola.

 In perioada 15.06-30.06 am slabit 2.5 kg

-in iulie am slabit 1.5 kg

– in august am slabit 0.5 kg

-in sept am slabit 0.5 kg

-in octombrie am slabit 2.5 kg

– pana in 09.11 mai slabisem inca 0.5 kg.

Asa s-au dus 8 kg , in loc de 5 si as fi continuat daca nu m-ar fi tras cineva de maneca. Mancam pana ma saturam, de 3 ori pe zi , la ore (cat de cat) fixe… imi era bine, dar “ma trasesem la fata si aratam de parca ma uscam pe picioare” (nu era parerea mea, dar venea de la cineva care conta).

Nu suport dietele, regimurile alimentare stricte, infometarile…nu am urmat niciodata asa ceva. Treaba cu Montignac am luat-o ca pe o provocare initial, dar s-a transformat intr-un mod de viata sanatos, m-am ales cu principii alimentare pe care nu le aveam.

Sigur exista prin lume o zicala conform careia: ce incepi de marti e cu noroc… asadar, 01 feb 2011, este declarata oficial prima zi dintr-o noua etapa, pe care o voi numi frumos “ciorba reincalzita„. Nu de alta, dar aud in jurul meu voci care nu imi dau sanse prea mari., cica a doua oara nu este la fel de usor. DAR NICI PRIMA OARA NU A FOST USOR !!! (astea de s-au nascut si vor muri bat habar n-au).

 Tinta este aceeasi, 52 kg, si DOAR pentru ca istoria se repeta,  astazi am 57.5 kg (hihihihihi) .

O sa revin cu regulile de alimentatie ale lui Montignac, varianta poofix.

Lasă un răspuns

