Va suna cunoscut?

Maine dimineata mi-am propus sa merg la Predeal sa scot placa la zapada.Ce poate fi mai frumos sambata dimineata decat sa te trezesti la 7 ?!? (delirez).  Nu stiu starea partiilor de acolo pentru ca nu m-am uitat pe camerele de pe Jurnalul, de frica sa nu o vad pe doamna care ma bantuie.  Ma mai gandesc cateodata la ce am putut sa-i fac rau …oare i-am ocupat locul de parcare vreodata, poate am incuiat-o pe undeva fara sa imi dau seama, am speriat-o pe o alee mai intunecata, am lovit-o cu cosul peste calcaie in supermarket… hmmm, nu-mi dau seama . Cert e ca am suparat-o asa tare incat treace intr-o dimensiune spirituala superioara si prevede ce voi face…. altfel cum ar putea sa stie pe ce partie voi fi si in ce zi?

 Da, da… nu sunt dusa si sunt aproape convinsa ca nu o vad doar eu. Maine sigur va fi pe partie. O sa se imbrace ca de obicei cu setul ei de blana de pe vremea lu-mpuscatu`, pantaloni de trening si ghete cu toc, o poseta intr-o mana si paharul cu vin fiert in cealalta. Nu este niciodata singura , mai are o ceata de oameni dupa ea ( deasemeni fara echipament) si stau infipti toti pe mijlocul partiei .

Imi doresc din suflet ca intr-o buna zi sa-i iau ca pe popice pe ea si pe toti ai ei…          

Acum cativa ani mi-am dat seama ca doamna nu are buletin, pentru ca nu m-a urmarit pe partiile de peste hotarele tarisoarei noastre….Sau poate ca, acolo, devine brusc civilizata ????

Lasă un răspuns

