Sorica

Pana la urma, sambata, am fost la Azuga cu placa. Cand am ajuns acolo (la 9) am gasit boierie … locuri de parcare libere, deloc coada la casierie, lume putina pe partie.  Intre Cazacu neamenajata si Sorica cu gheata (conform informatiilor afisate de ei pe un geam…halal reclama), am ales-o pe Sorica. La primele doua coborari  nu am dat de multa gheata  pe partie, ceea ce mi-a placut. Cateva cazaturi mai tarziu am renuntat pentru ca nu ma mai tineau picioarele.

Ce imi promit in fiecare iarna? Ca vine caldura si fac mai multa miscare astfel incat iarna urmatoare sa am picioare rezistente pe partie.Cine stie, poate pana pe la 50 de ani o sa imi iasa planul.

 La a treia coborare deja se stricase jucaria… oameni mai multi la gondola, gheata mai multa, iar in partea de jos a partiei (exact pe bucata pe care te poti da in cazul in care urci cu teleski-ul) erau multe grupuri cu instructor, dar nu m-au deranjat foarte tare. Singurul care chiar m-a enervat, a fost ratracul. Consider ca trebuie sa fi tampit sa dai drumul ratracului pe partie cand aceasta este plina.

 Le multumesc celor 3 care au renuntat la somn sambata dimineata la 7.30.

 Imi doresc sa mai ninga si sa prind un strat de zapada pufoasa pe Sorica.

Aparatul a facut buba, dar s-a mai putut salva cate ceva

 

Lasă un răspuns

