Numerar

Pe la pranz, zilele trecute stateam intr-o parcare cu niste prieteni  si mancam portocale, in timp ce-mi incalzeam oasele la soare. Pana sa para ciudat spun ca totul se intampla intr-un context ce dadea inteles faptelor noastre.

Vine un pui de tiganel (si nu, nu sunt rasista , doar ca nu sufar tiganii atunci cand ii vad cersind…imi plac atunci cand muncesc) si cere “cinci mii”. Era mic, zgribulit si  murdar….. mi-a fost mila de el, dar din principiu nu dau bani la cersatori. Cineva il trimite la plimbare si acesta pleaca fara sa comenteze… Da o tura de parcare, apoi se intoarce si incepe iar “dai cinci miiiiiii?”. Ii intind cateva felii de portocala si il intreb daca le vrea…se uita la mine senin si imi raspunde foarte degajat “NU” ……………………………………………………………………………………………………………………

Prima mea reactie : P O F T I M  !!?!!?!!?!!

Si cum ramasesem eu muta de uimire prin minte imi trecea  :  hmmmm…daca il  dau cu capul de masina, ma ajuta faptul ca nu e prea inalt  si astfel nu sparg geamul (nu de alta ,dar nu era masina mea)…probabil o sa se zgarie portiera putin, dar nu-i bai.

Cand mi-am revenit in simtiri mi-am dat seama de ce nu vroia saracul copil portocala. Cum am putut sa nu ma gandesc la asta??? Probabil mancase de dimineata prosciutto con melone, tartine cu somon si branzeturi fine, iar eu ii stricam fasonul cu o amarata de portocala , plus ca ii mai  provoca si aciditate la stomac .

Am observat ca este un trend de cativa ani in sensul asta , adica cersatorii vor doar bani.

Oare pentru ca  banca nu accepta depuneri in bocanci purtati, fuste fara fermoar, caserole cu ciorba sau portocale…ci doar numerar ?

2 comentarii la “Numerar

  1. pentru ca oricum l-ar fi luat cineva la bataie daca nu venea cu banii….teama de bataie si de a veni fara bani la respectivul… e mai mare decat orice altceva

  2. Da, probalil avea target, dar nu am putut sa il ajut. Am facut si eu ce am crezut ca e mai bine. In mintea mea oamenii cersesc atunci cand le este foame.

Lasă un răspuns

