De ce am ajuns sa iubesc Spania

Manastirea Montserrat – pentru ca mi-a pus ordine in ganduri si in ea am fost aproape de mamaia Bori

-pentru locul unic in care se afla

Parcul Guell- pentru ca m-a uimit la fiecare pas

Casa Battlo a lui Gaudi – pentru ca nu-mi venea sa plec de langa ea

Casa Mila a lui Gaudi- pentru ca intr-adevar sfideaza gravitatia

Pentru ca au ales sa nu-si puna faianta pe fatada caselor

Pentru ca am stat la cativa metri de niste legende (barbatii inteleg mai bine) …nu credeam ca ma va impresiona, si totusi…

Pentru ca Barcelona lui Freddie Mercury & Montserrat Caballe, vibrand in picaturi de apa, mi-a facut pielea de gaina

Pentru ca am fost in stare sa las aceste domnisoare pe Rambla ca sa am motiv sa ma mai duc

Catedrala  Santa Maria de la Seu Vella din Lleida- pentru stilul gotic, care te sperie si te atrage in acelasi timp

Rambla- pentru diversitate

 Lista continua cu chestii legate de oamenii pe care ii intalnesti pe strazi, de vanzatorii din magazine, de culorile vii, de statui, de felinare,de Sagrada Familia, de gogosile de la Dunkin` ………..

Am fost sceptica in legatura cu petrecerea unui concediu in Spania, m-am lasat greu convinsa, si , intr-un fel, eram indreptatita pentru ca  nu simtisem, nu auzisem, nu vazusem Spania decat prin altii. Acum ,ca am fost acolo, m-as intoarce ori de cate ori as putea.

Update: Mai  iubesc Spania pentru ca acolo sunt 2 dintre cei mai dragi si vechi prieteni ai mei si pentru ca este aproape de Andorra

2 comentarii la “De ce am ajuns sa iubesc Spania

  1. Spania e ca acea specialitate pe care n-a vrut sub nicio formă s-o încerce unul dintre turiştii ajunşi la stână. atunci prietenii lui l-au înconjurat, 7 l-au ţinut strâns şi unul îi dădea pe gură cu lingura, ca să-l facă măcar aşa să încerce. după ce a luat 3 linguri a decretat: staţi aşa, n-aţi vrea să mă ţină unul singur şi ceilalţi să-mi dea să mănânc?
    ador Spania; da, o ador.

Lasă un răspuns

