Soare, ghiocei, aterizari

 

Duminica ce a trecut am dat o fuga pana la Busteni, pe partia Kalinderu. Si anul acesta Kalinderu este cea mai bine intretinuta partie. Nu am mai patit ca pe Sorica, sa dau nas in nas cu ratracul in mijlocul actiunii.

Desi era 9 cand am ajuns, partia era aranjata deja, iar gheata a aparut doar la a treia coborare (off,neseriosii astia cu placa… hihihhihi) . Toate bune si frumoase… singura problema este ca daca ai clipit de 3 ori pe partie, ai si ajuns jos.

Si, sigur, mi-ar fi placut o zapada pana la genunchi, usoara si pufoasa, dar visul asta il las pentru a mi-l implini pe alte meleaguri (vezi poza).

Pe anul asta inca nu am incheiat socotelile cu partia Kalinderu, deoarece pe 8 martie sper sa fie iar gratuit transportul pe cablu pentru doamne.  Anul trecut pe 8 martie a fost super libera partia si m-am gandit ca majoritatea practicantilor sporturilor de iarna sunt barbati. 

Pentru ca era asa de liber si nu riscam sa trimit pe nimeni la spital am incercat sa sar cu placa peste un damb.  Saltul a fost palpitant, iar aterizarea a fost spectaculoasa, ca mai toate cazaturile mele, cu un nor mare de zapada din care ies eu alunecand pe spate.

 Imi voi face un cadou frumos de 8 martie anul acesta…nu, nu este vorba de striptease masculin (bleah), nici ghiveci cu flori, nici programare la coafor, ci o aterizare in picioare.

Un comentariu la “Soare, ghiocei, aterizari

  1. se anunta weekend cu zapada pufoasa cred… 🙂
    ce zici? ma scoti la o placa? sambata dimineata?
    pupici!!!

Lasă un răspuns

