S-a aprins de dimineata un bec

 

Anul asta ma cam incearca toate sarbatorile . Daca pana acum le luam ca atare, in 2011, sunt cam suspicioasa. Cu valentine`s day am rezolvat-o…nu o sufar si pace.

A venit 1 martie…asta mi-a placut : primavara, martisoare, frica-n san cu gandul la ziua aleasa pentru baba,  ce mai … sentiment de primavara.

Azi, 8 martie, nu am simtit nimic special. Cica ziua femeii… hmmm…. hmmm… yeap, nu ma impresioneaza. Sincer nu vedeam ce am facut deosebit ca sa fie ziua mea azi, dar pentru ca urma sa primesc flori am luat o cutie de bomboane la lucru ca sa le multumesc domnilor pentru ca ma cred cu mot in frunte.

Pana la ora asta am primit 4 buchete de flori si , sincer, nu le vad sensul, dupa cum spuneam.

Cum orbecaiam eu in intunericul asta de 8 martie vorbesc cu preaminunata la telefon si imi urla ”e ziua meaaaa , spune-mi la multi aaaaani !!”  –“wow, stai ca nu-mi aud gandurile, ce?”  “- azi e ziua meaaaaaa, e ziua mamei !!!”  “pai eu sa-ti spun, sa-ti spuna fii-ta” (replica rautacioasa din partea mea , copilul inca e mic, nu vorbeste) ….si apoi BING… s-a aprins ledul… ASTA E! , ASTA E!… azi nu e ziua femeii , e ziua mamei.

Asa mai da, asta da merit la o femeie: sa nasca si sa creasca copii, clar merita ca ziua asta sa fie a lor.

Si pentru ca nu eram eu lamurita ce ma-sa vrea sa insemne totusi ziua asta, am cautat pe net ceva despre originile si simbolul zilei de 8 martie.  Asa am descoperit ca la origini este ziua mamei tuturor zeilor din Olimp, Rhea. Cu timpul s-a transformat in ziua femeilor militante, o zi in amintirea celor datorita carora noi , femeile, avem drepturi egale cu barbatii (vot, educatie, asistenta sociala, divort, contraceptie, etc), iar in zilele noastre este doar un motiv in plus ca o doamna sa isi mai agate un lantau la gat de la sot , ca iubi sa o duca pe domnisoara  in club sau ca o femeie sa isi bage mana in chilotii unui stripper lipicios.

….bine, bine…si eu de ce primesc flori de la barbati azi? Ei ne-au oprimat, noi ne-am rasculat si acum ma felicita? Hmmmmm, ceva e necurat. Oare asa isi cer ei scuze ?

In concluzie, daca azi e ziua femeii: nu ,merci, pas… daca este ziua mamei : la multi ani mama, preaminunata, nasa, mami,buni,rudolf… daca este ziua femeilor militante: multumesc.

In sufletul meu  azi este Ziua Mamei

2 comentarii la “S-a aprins de dimineata un bec

Lasă un răspuns

