sapt 5

 

Datorita unui minunat concediu de o saptamana, martea trecuta nu am ajuns sa ma cantaresc…Da, stiu, pe unii ii dispera incapatanarea mea cu Montignac asta, dar pe mine ma binedispune.

azi pentru ca este marti, m-am cantarit … 56 kg

Au trecut 5 saptamani si am slabit 1,5 kg, iar conform standardelor mele este ok. Daca se mai incalzeste vremea o mai pot face si ceva miscare , deci cele 4 kg care imi incarca mai mult psihicul decat fizicul, vor disparea usor.

2 comentarii la “sapt 5

  1. usurel cu cantarul pt ca problema e, cum ai spus si tu, mai mult pe fond psihic.. de vazut NU SE VAD! (??) 🙂 asa ca, dupa spusele lui Dr Oz – baiat fain 🙂 mananca tot ce-ti doresti, dar cat trebuie din fiecare.. (:

  2. multumesc, esti draguta. ehe, ce fain ar fi daca am avea toti echilibru asta in mod natural… la mine trebuie impus

Lasă un răspuns

