Sighisoara

Pentru ca acum doua saptamani , intr-o zi, a fost vara, am hotarat sa vedem Sighisoara. Nu era prima data cand vedeam Sighisoara, dar e la fel de fain de fiecare data. Am plecat sambata dimineata si pe drum un soare bun mi-a incalzit oasele si mi-a facut pofta de somn…exact ca atunci cand mergi iarna la bunici si pe la pranz te asezi langa soba, iar caldura iti inmoaie pleoapele.

Am ajuns si am luat-o la mers piano, dar nu ai cum altfel, pentru ca la orice pas am cascat gura…ba la o pictura, la un felinar, la o statuie, o poarta, o tiganca ce a furat poseta unei femei si dusa a fost pe stradutele inguste si intortocheate (asta e noua…pana acum parca se fura din genti , nu genti cu totul…hmmm) sau la o casa deosebita.

Ne-am plimbat pe stradutele inguste , linistite si curate, am urcat in Turnul cu ceas, apoi 178 trepte pe Scara scolarilor pana la Biserica din deal, am dat roata Bisericii catolice si ne-a luat frigul la umbra pe langa zidurile cetatii.

Cand ne-a luat foamea ne-am asezat pe terasa unui restaurant unde am mancat foarte bine si bun , si unde, am lenevit cam doua ore ranjind la soare.

Imi place linistea orasului si am hotarat ca mi-ar placea sa locuiesc in mansarda unei casute din cetate, dar imi place si zarva din timpul festivalului de arta medievala.

A fost o zi excelenta , in care ne-am rupt de agitatie si claxoane , termene pentru lucrari, degete ridicate, urlete si mai stiu eu ce porcarii care ne fac riduri inainte de vreme.

Recomandare:  Nu stiu numele terasei (dar cred ca e cea mai populata din Cetatea Sighisoarei asa ca o reperati usor pe partea dreapta cum urcati spre Turnul cu ceas), dar are cel mai bun tiramisu, cu mascarpone inauntru si cacao deasupra…cu tot ce ii trebuie sa iasa adevarat si sa nu regreti ca l-ai comandat si ti-a plouat in gura asteptandu-l, chiar daca sunteti in plin razboi impotriva zaharului.

De poofix Publicat în RO

Un comentariu la “Sighisoara

Lasă un răspuns

