Haina pentru ceai

Pentru ca acasa am o cana pentru ceai care face mizerie atunci cand eu vreau un ceai si o clipa de liniste, am hotarat ca e momentul sa ii aduc ceva concurenta.  Am inceput cautarile prin magazine si am ajuns intr-o librarie unde m-au ametit preturile canilor si ceainicelor. Nu stiam cat costa prin alte parti, dar alea erau mari nene. Am tulit-o repede boscorodind un patron care vrea sa se imbogateasca peste noapte si am rasuflat usurata ca nu mi s-a lipit niciuna de mana . Am inteles…portelanuri fine si pictura manuala, dar ma lasi?!…aproape 200 lei ?!…

 Anul trecut, in Andorra, in cele 10 minute avute la dispozitie pentru a face ceva cumparaturi intr-un mare magazin, am luat in viteza un ceainic rosu fara sa-l interoghez si descos … am zis ca nu am cum sa dau gres cu el… gresit, pentru ca sita din el este muuuult prea mica , si, ca sa ajunga apa la ea, trebuie umplut ceainicul. Iar dintr-un ceainic maricel plin cu apa si o sita cu 2 lingurite de fructe uscate, nu faci cine stie ce licoare.

A fost pedepsit si trimis in fundul unui dulap de bucatarie pana ii mai creste sita …  a mai vazut lumina zilei doar cu ocazia sedintei foto pe care i-am pregatit-o ieri.

Pentru ca sa nu ma mai vada nimeni cu ochii cat cepele cand vad preturi ce ma scurtcircuiteaza, si, pentru ca sa nu mai cumpar ca si legata la ochi in mare graba, am hotarat sa ma asez la calculator si sa ma imprietenesc cu google. Dupa o temeinica rasfoire pe net am gasit cele mai dragute seturi pentru ceai posibile. Acum am alta problema:  imi e greu sa aleg  . Astea sunt o parte din cele alese pentru interogari ulterioare si analize cu ochiul critic :

Nu-i asa ca sunt dragute ?

2 comentarii la “Haina pentru ceai

Lasă un răspuns

