Avene cold cream -balsam pentru buze

 

  Cam de doua luni am o problema cu deshidratarea. Am incercat sa iau masuri si sa beau mai multe lichide, dar problema cea mai enervanta (aceea a buzelor f f f uscate) nu parea sa aiba rezolvare.

Daca fata o rezolvasem cu o crema foarte hidratanta, pentru buze a trebuit sa caut destul de mult.

 Am incercat tot ce mi-a picat in mana : stick-uri Nivea de toate soiurile (cu si fara arome), stick Balea, balsam intensiv Balea cu aloe vera, luciu de buze hidratant, unguent de galbenele, miere, ulei de masline, ulei de argan.

Cand, probabil, a considerat ca m-am chinuit destul, o prietena mi-a recomandat stick-ul Avene cold cream.. Nu am cautat nimic despre el pe net pentru ca recomandarea ei imi era suficienta , si am luat orasul la scotocit…farmacie dupa farmacie,  in cautarea produsului miraculos. L-am gasit, cu greu, intr-o farmacie din galeriile magazinului kaufland si a costat 31 lei.

Nu exagerez cu nimic atunci cand spun ca, de la prima aplicare,  mi-a hidratat suficient buzele cat sa nu ma mai usture si sa le simt uscate si crapate. Dupa repetate aplicari , a doua zi eram ca noua.

Desi nu este ieftin,  merita sa-l cumperi din prima atunci cand ai probleme cu buzele. Astfel, eviti sa defilezi cu buzele rosii si franjuri, in speranta ca balsamul tau obisnuit va face fata.

Stick-ul avene cold cream este usor perlat si are un miros discret, foarte frumos, si este perfect pentru zilele de iarna sau cele in care bate vantul.

Am tot uitat sa ii fac poza, dar am gasit una pe net pentru exemplifcare :

 

Lasă un răspuns

