Clinici private cu spagari

 

 

Sunt asa de nervoasa pe o ipocrita ca imi vine sa explodez.

 

Anul acesta m-am hotarat sa imi fac un abonament la o clinica medicala privata. Mi s-a parut o idée buna. Mi-am facut ceva calcule si dadeau cu plus, desi nu sunt genul care sa apeleze din prima la medic atunci cand se simte rau.

De curand s-a ivit si ocazia sa beneficiez de serviciile medicale platite, cand am avut niste dureri ciudate in piept, in spate  si imi amortea mana stanga. La programare apare o tanti mai zgubi asa, numai a medic nu arata, dar mi-am zis ca este o noua generatie de medici , mai relaxati, mai putin protocolari, mai prietenosi, ca , deh, nu mai lucreaza in spitale de stat.

Ii explic scurt femeii ce si cum , apoi incepe sa vorbeasca ea…si sa vorbeasca… si iar sa vorbeasca, pana am aflat de parinti, de prieteni, de luna de pe cer. In afara faptului ca m-a incarcat inutil cu povestile despre ea, eram multumita de consultatie si de faptul ca si-a respectat ora pentru consultatie.

Pentru ca, printre picaturi, am mai vorbit si despre problema mea, am fost trimisa la radiologie:

“Stiti , clinica inca nu a deschis sectia de radiologie  si va trimitem in alta parte”.

Asa am aflat ca, pentru sectiile ce nu le au inca deschise , clinica colaboreaza cu o alta , astfel pacientii pot beneficia de serviciile promise in abonamentele pe care le platesc lunar.

Bun…Ma intorc cu radiografia …alta programare, aceeasi tanti , alte povesti, mai multe povesti , si intr-un final TRATAMENTUL.

“Mda… radiografia arata aplatizarea lordozei cervicale fiziologice, ingustarea spatiului intervertebral …” bla, bla, bla…

A concluzionat ca stau prea mult la birou si am nevoie de kinetoterapie pentru a-mi recupera spatiul pierdut si a-mi corecta coloana vertebrala.

Mi-a recomandat anti-inflamatoare si …un prieten… de-al ei , bineinteles.

Mi-a dat un numar de telefon si mi-a spus ca este al unui prieten kinetoterapeut, profesor de sport, caruia sa ii spun ca vin din partea ei.

 

Din cauza durerilor infioratoare de spate, nici nu am stat pe ganduri , am sunat si i-am cerut omului o intalnire, sa discutam.

Ne-am intalnit in fata unei maghernite (careia el ii spunea clinica), aflata in fundul unei curti cu hale dezafectate. Mi-a pierit optimismul cand l-am vazut pe om. Poate ca sunt eu prea pretentioasa, dar un tip gen manelodependent-smekeras-baietas de cartier, d`ala de-si suge gingiile,  sigur nu inspira incredere nimanui. Descuie si  intram… o receptie si o camera cu ceva fieratanii in paragina. Pai daca aia era clinica, atelierul lu` bunica-miu de la tara era laborator.

Oricum, ii spun ca m-a trimis icsuleasca , el se uita pierdut pe radiografie (nu vreau sa fiu rea, dar mi s-a parut ca il depaseste problema, mai ales ca a inceput sa spuna ceva de vertebrele 2 si 3, cand eu aveam o problema intre 5 si 6) si imi spune ca am nevoie de cateva sapt de kineto a 30 lei sedinta.

Imi fac o socoteala simpla…o luna (am zis eu)…700 lei . Hahahahahahaha

Fara bon, cu aparatura din evul mediu , manelodependentul si d-na doctor se pusesera pe facut bacsisuri. Sau sa inteleg ca tipul era asa de bun in ce facea incat isi merita recomandarea si banii. Siiiiiiiguuurr…

Azi , am aflat ca terapia trebuia sa o fac, la recomandarea d-nei doctor, gratuit la o clinica partenera, in cadrul abonamentului pe care il am, si m-am pus pe injurat. Si am zis…si de ma-sa , si de ea, si de toti prietenii de care imi povestise, si de clinica ce o plateste ca sa imi “fure” bani din buzunar. Consider ca este o ipocrita  pentru ca ,  desi are o atitudine de medic modernist si deloc scortos, are apucaturi de medic de spital de stat, spagar. 

 

Oricum, era prea tarziu, eu deja incepusem kinetoterapia intr-un centru de fizioterapie privat (conta cost, bineinteles), unde am beneficiat de o reducere de 50% la tratament, pentru ca sunt asigurata la casa nationala de sanatate, si  unde (cu bon fiscal) sedinta de kineto este 20 lei (10 lei cu reducerea de 50 %).

 (O sa scriu zilele urmatoare despre centrul acesta pentru ca este extraordinar)

 Si-s furioasa, si-mi vine iar sa spun cu beep beep beep despre tara mea de rahat, in care platesc in doua parti pentru servicii medicale prestate de aceeasi medici. Vreau o serie de medici la stat si altii la clinicile private, nu ipocriti care dimineata iti dau cu sutul in spitatul de stat , iar seara iti zambesc la clinici private. Nu mai vreau aere de superioritate, de parca-s  o rasa superioara, vreau profesionalism , coloana vertebrala si bun simt. Haideti ca se poate, putin efort !

 

 

 

 

2 comentarii la “Clinici private cu spagari

  1. ok…toate au un rost…nu stiu eu care-i,… dar sigur au un rost…
    ai incercat, te-ai luminat 🙂 si acum e mai bine…esti mai inteleapta 🙂
    ma bucur ca ne impartasesti si noua…voi fi si noi mai intelepti 🙂

Lasă un răspuns

