Lie-to-me mania

Faceti cunostinta cu  doctorul Cal Lightman, un doctor mai special:

De curand am aflat de un serial pe care il pot vedea pe net. Pentru ca primise recomandari de la o persoana de incredere, am hotarat sa il gasesc si sa-l vad.

Se numeste „Lie to me” si este suuuuuupeeeeeerrr. Intr-o saptamana si doua zile am reusit sa vad toate cele 3 serii existente pe vplay…aproape 50 de episoade. Iar acum astept sa mai treaca ceva zile pana sa il iau de la capat….in asteptarea celei de-a patra serii.

Nu am sa incep sa povestesc ce se intampla in film, insa va spun ca este diferit de ceea ce am vazut pana acum. Personajul principal este amuzant si neobisnuit, dialogurile sunt destul de rapide si trebuie sa fi foarte atent, ce mai, te prinde.

Au fost 2-3 episoade mai dure care mi-au alungat somnul deja fragil, dar poate ca sunt eu sperioasa. Chiar si asa a devenit serialul meu preferat… ceea ce este o noutate; nu-mi plac serialele.

4 comentarii la “Lie-to-me mania

  1. Multumesc. Poate iti faci putin timp si te uiti la film. Am uitat sa scriu in post ca o sa capeti un obicei ciudat, care o sa-i enerveze pe oameni, mai exact, o sa te uiti mai atent la fetele lor.

  2. Si mie imi place serialul 🙂 Imi place cat de usor poate Cal sa detecteze minciuni…aparent usor. Spun aparent usor deoarece cred ca este intr-adevar usor sa detectezi o minciuna a unui copil sau cand raspunsul se rezuma la da sau nu insa cand e vorba de probleme mai complexe…aici intervine intreaga echipa cu formarea corecta a puzzle-ului si esenta serialului. Uite ce zice un fost agent FBI, care a avu aproxt aceeasi ocupatie cu a lui Cal, despre acest serial :

    http://www.psychologytoday.com/blog/spycatcher/201104/questions-the-tv-show-lie-me

    Tot el, Joe Navarro, a scris cartea „What every body says” , daca te intereseaza.

  3. Buna Andrei,
    Interesant articol. Nu stiam de existenta lui joe Navarro si despre munca acestuia. Este evident faptul ca filmul exagereaza legat de usurinta cu care recunosti o minciuna spusa si tradata de corpul acelei persoane. Dar pana la urma este un serial care in 40 de minute trebuie sa iti ofere o poveste care sa te prinda, sa iti dea sentimentul ca te invata ceva, sa iti solicite la maxim atentia.
    Ma bucur sa te vad pe blog.

Lasă un răspuns

