Subiect pentru insomniaci

Citesc bloguri atat pentru ceea ce scrie proprietarul cat si pentru comentariile celor ce simt nevoia sa se exprime despre subiect.
Asa am ajuns sa dau de un comentariu interesant. Se vorbea despre un scriitor ce alesese sa se sinucida la o varsta inaintata , bolnav fiind. Printre alte comentarii pro si contra suicid era si : „mi se  pare f  cool sa mori cand vrei tu”.
Stati doamnelor din primul rand de la altar, nu sariti, nu aruncati cu baticele… era doar o discutie, nimeni nu indeamna la sinucidere.
Mi-a dat de gandit. Adica, zic si eu, are vreun farmec sa mori pe trecerea de pietoni, alunecand in baie sau innecandu-te cu o lingura de apa?  Nu spun ca e misto sa te sinucizi, nu despre asta este vorba , ci ma intreb : intre a alege cand sa mori si a muri intr-un accident stupid care te ia pe nepregatitelea (cum altfel daca e accident ??) , ce am alege fiecare ?

 

Lasă un răspuns

