Kinetoterapia… dupa 20 de sedinte

Spuneam aici ca am o durere-n ceafa, mai mult o arsura, si am hotarat sa merg la kinetoterapie. Am fost la 10 sedinte , am luat o pauza de 2 spatamani si am mai facut inca 10 sedinte.

Daca dupa fizioterapie te simti putin rascolit si incep sa te doara toate, mai tare, pentru cateva zile, dupa kinetoterapie ai un fel de febra musculara amestecata cu durere de oase, dupa prima sedinta. Cel putin asa a fost in cazul meu.

Durerile mi-au disparut si am invatat ca trebuie sa stau cu spatele cat mai drept, sa fac si acasa exercitiile pe care le repet la kinetoterapie si sa sper ca, ce am stricat in cativa ani (prin pozitia aiurea la birou, mersul/statul cocosat, somnul cu perna inalta, miscari bruste), se poate repara  mai repede.

O sedinta de kinetoterapie dureaza de la 20-50 minute si este foarte placuta. Te duci echipat in ceva sport, gen trening si cu sosete si faci un fel de gimnastica usoara cu miscari aparent simple, dar care, executate corect, iti intaresc muschii si iti remediaza problemele la coloana vertebrala . Daca ai impresia ca acasa te apleci corect, te ridici cum trebuie din pat, etc, este foarte probabil sa te inseli. Daca pici pe mana unui kinetoterapeut bun, vei primi multe instructiuni si sfaturi care iti vor folosi pe viitor. In cazul in care terapeutul iti spune scurt ce sa faci si nu e prea comunicativ pe subiect, probabil ca e cazul sa-l schimbi. Pana la urma, pe banii tai, meriti cat mai multe informatii care sa te ajute si in viitor.

 

2 comentarii la “Kinetoterapia… dupa 20 de sedinte

Lasă un răspuns

