Monopoly la scara mare

Nu pot sa-mi dau seama daca imi place poza asta sau nu.  Ideea de a sta intr-una din casele acestea nu prea ma incanta. Par mai degraba casele unor robotei decat ale unor oameni.

… si totusi nu pot sa-mi iau ochii de la ea.

2 comentarii la “Monopoly la scara mare

  1. Mi-e mi-ar placea. Pentru ca:
    – nu sunt chiar toate casele la fel. La un zoom se poate observa ca fiecare are o organizare proprie, gradina organizata diferit. Ba unele case au si niste extensii/anexe in plus;
    – arata foarte curat si neaglomerat;
    – drumurile au patru benzi 🙂 Ale noastre, chiar si cele mai importante, abia au doua amarate.
    – ai multa deschidere la cer. Fara cladiri care-ti iau lumina, fara sa stai in umbra, fara schele metalice peste tot.

    Bineinteles ca e o chestiune de gust/preferinte.

  2. Ultimul argument este foarte bun. Acum ca ai spus, mi-am amintit de perioadele petrecute la casa la bunici, si de faptul ca vedeam cerul in toate directiile pana departe.

Lasă un răspuns

