Echipament de snowboard

Cu ajutorul lui Marcel , care a observat ca am vorbit despre echipament de iesit pe partie, dar nu am pus si niste poze, imbunatatesc postul respectiv. A contribuit si Bombonica, acceptand cu placere sa participe la sedinta foto de aseara. Drept multumire, ii promit ca o s-o dau de-a dura pe partie iarna asta. 🙂

Bombi (cu cagula si ochelari) si Tika (cu legaturile montate):

Picioare de Bombonica si boots cu boa:

Poofix la Predeal-2011:

Poofix si Liu la Predeal-2011:

Inca una de la Predeal (aparatul se stricase, dar ne-am pozat si asa) –2011:

8 comentarii la “Echipament de snowboard

  1. sa inteleg ca e rost de gasca mare de iesit cu placa? daca da ma bag si eu….

    plus de asta as putea veni cu sculili din dotare sa facem niste poze mai bune. ps. din cate stiu eu nu e bine sa ai echipament alb. ca risti sa fii luat in tromba de restul. e bine sa fii vazut la timp pe partie si sa ai culori cat mai fistichii. inca mai mai gandesc la o jacheta speciala… manusi am, pantaloni, nu am jacheta , placa si boots… a si nici ochelari si casca…. de caciuli nu duc lipsa… insa am mp3 player sa pot sa dau la maxim lord of the boards. ps. pe kalinderu e o portiune tare nasoala….

  2. Daca vorbesti de ultima portiune de pe Kalinderu, aia e de fapt cea mai faina, acolo iti bate inima la maxim. 🙂
    Preferatele mele de pe la noi sunt Sorica si Subteleferic. La Sinaia nu am fost deloc, iar in Poiana nu ma mai duc pe motiv de snobi (desi acolo am pus placa in picioare prima data, fiind mai aproape de casa).Gasca nu e foarte mare… maxim 3 cu placa si 2 cu schiuri, dar se pot ingrosa randurile.
    Intr-adevar un echipament alb din cap pana in picioare nu este indicat.

  3. mai sa fie!!!…am devenit vedeta !!!! sunt pe bolg :))))
    anul asta sper sa fac o figura mai buna decat anul trecut 🙂

    te pup,
    Liu

  4. Meritele deosebite te-au recomandat :))) Eu cred ca ne-am descurcat admirabil amandoua iarna trecuta. Tu ai chiar un punct in plus pentru ca ai venit cu ceaiul.

  5. e o portiune pe kalinderu mai dreapta… nu stiu cum sa trec de aia…. prefer sa imi rup fundul, ca nu stiu daca se poate sari. inteleg ca voi sunteti din zona, deci sunteti mai norocosi la a va da cu placa. poate facem o expeditie pana bansko…. sa poti sa faci o coborare de 2,7 km cu placa e ceva….

  6. Da, de la Brasov e usor sa te decizi unde sa te dai la sfarsit de saptamana. In Bulgaria nu am fost. Am tot fost in Austria si nu are rost sa spun cat e de fain. Cu sariturile nici eu nu ma impac… am tot incercat, dar nu am reusit decat sa cad spectaculos. Nu ma dau insa batuta. 🙂

  7. nu ma lasa sa mai dau un reply… nu stiu de ce… asa ca scriu aici. in bansko e mai ieftin si investira nemtii…un skypass te duce pana sus de tot si daca ai conditie buna, faci vreo 5 coborari.

    asa doua lucruri. sunt la f64 niste ochelari cu camera video , speciali pentru aceasta vreme si acest sport. si doi la mana… trebuie sa faci inca un post si sa spui cum se aude lords of the boards la coborare cu placa

Lasă un răspuns

