Geci de snowboard

Pentru ca imi trebuie una, am inceput sa ma interesez pe net de geci de iarna. Asta pentru ca sa fiu sigur dezamagita cand incep sa iau magazinele din oras la rand si nu voi gasi mare lucru la un pret decent.

Gata cu vorba… sa intre vedetele (ultima e preferata mea – cu link-ul vedeti si un filmulet de prezentare, plus toate caracteristicile ei):

http://www.usoutdoor.com/686/686-smarty-mode-jacket-womens-/

6 comentarii la “Geci de snowboard

  1. aia alba ultima iese din discutie…..la fel si a doua si a treia… mie sincer nu imi plac.

    ps. am stat si m-am gandit mult…. vreau culoarea verde la fel ca in lords of the boards.

    ps.2 ai idee de unde sa luam sky masks? nu de alta dar aia la bansko aveau tone si aici nu am gasit nimic de genul nici macar la burtons. la voi se gasesc ski masks din alea cu diverse imprimeuri ?

    ps.3. nu de alta dar as vrea sa folosesc ski maskul si in primavara contra alergiei la polen.

  2. :)) Gecile sunt de fete. De ce nu iti place cea alba? Din cauza culorii? Pe aici nu am vazut decat cagule simple, negre… din cele colorate sau cu diverse personaje, inca nu.

  3. raman la cea mov si nikita. dupa zic pozili ….

    stiam prea bine ca sunt de fete… eu ma gandesc strict la cum se vad ele pe partie… nu la cine le poarta.

Lasă un răspuns

