Eu si bila mea

Nu, nu este vorba despre bila leneşa  ce da dureri , gust amar, greţuri,  iritabilitate crescută si alte cele. Deşi s-ar putea ca si bila de care este vorba sa-mi dea unele din simptomele acestea.

De bila mea se spune asa: ideala pentru sport si exercitii de echilibru, ajuta la miscarea coloanei vertebrale si intareste musculatura spatelui, relaxeaza coloana vertebrala si asigura o pozitie in sezut corectă.

Mi-a fost recomandata de kinetoterapeutii de la remed, insa pană am cumparat-o am stat puţin pe ganduri.

Pana la urma azi am cumparat-o, am umflat-o si mi-am asezat-o sub fundul din dotare in timpul programului de mult prea multe ore la un birou.

De cateva ore ma fâţâi pe ea si incep sa cred ca mâine voi avea febra musculara. Umflată are un diametru de 65 cm si este cam la aceeasi inalţime ca si scaunul pe care stăteam pana acum.

Nu stiu cat va tine minunea (sper ca mult), dar pana acum este super amuzanta. Nu pot sa ma las pe spate si sa ma scurg sub birou (asa cum faceam cand imi era lene sa stau in capul oaselor pe scaun) pentru ca risc sa ajung cu tocurile-n monitor, si nici sa stau foarte aplecata pe birou.

Pozitia picior peste picior este exclusa pentru ca nu reusesc sa imi tin echilibrul, deci voi avea de castigat si la capitolul circulatie.

Exista si dezavantaje… sau cel putin unul: in loc sa muncesc, mai mult ma bâţâi stanga-dreapta si ma amuz… parca ma ia si ameteala.

Hmmmm, sper sa nu bubuie… :))

O sa revin cu mai multe pareri personale pro si contra dupa cateva zile de cocoţeala pe bila.

6 comentarii la “Eu si bila mea

  1. ei sa vezi!!!! :)..te distezi in loc sa muncesti!
    stii, iti trebuia conditie fizica pentru picioare inainte de sezonul de placa..te-ai scos!..
    sa ma tii la curent…si eu vreau sa imi iau una dar la birou clar nu o pot folosi…

  2. Mi-am spus ca fiecare zi ce trece fara sa ma revars pe podea este o zi victorioasa. Am trecut cu brio una, dar la limita.
    Te pup.

  3. arata foarte fain!!sa ne mai dai detalii dupa cateva zile sa vedem cum evolueaza situatia!!e mai putin costisitoare investitia decat scaunul meu de birou!!noroc ca mi-a fost decontat!!!!

  4. adik lumea face comentarii aici de zor!!si scrie si scrie!!si numik domne!!:)
    si v-ati tuns saptamana asta??
    o luati pe urmele mele??:))

Lasă un răspuns

