Gym ball pe post de scaun

A trecut o saptamana de cand folosesc mingea pe post de scaun la lucru. Diminetile sunt mai activa si atunci trebuie sa stau pe scaun, este mai practic, dar de la pranz ma cocot pe minge. Nu este foarte practica, dar sigur este foarte distractiva. Timp de o saptamana nu am cazut deloc de pe ea. 🙂

Desi am crezut ca voi avea febra musculara de la atata sarit si fatait, nu am avut. Nici macar dupa prima zi. Dupa o saptamana acestea sunt chestiile pro si conta constatate de mine:

Pro:

–  imi corecteaza pozitia spatelui, practic ma forteaza sa stau mai drept

–   pentru a-mi tine echilibru sunt in continua miscare, lucru care imi relaxeaza muschii spatelui

–   este distractiv sa jonglezi pe ea

–    miscand mai mult picioarele nu am mai avut senzatia de picioare reci toata ziua

–    nu mai stau picior peste picior ore intregi.

Contra:

–    este incomod sa stau pe ea atunci cand port fusta pentru ca nu imi pot apropia genunchii

–    in momentul in care ma ridic de pe ea se rostogoleste si strange tot praful de pe jos, motiv pentru care imi cam murdareste pantalonii

–    ma ridic de pe ea destul de greu. Scaunul, avand roti, il impingeam si ajungeam la diferite chestii din jurul meu, pe cand cu mingea nu mai merge. Pentru orice trebuie sa ma ridic (asta poate fi trecuta si la PRO, dar si la pierdere de timp)

–    explicatiile pe care trebuie sa le dai celor curiosi. Pentru ca oamenii nu te intreaba despre ea ca sa isi cumpere una, ci ca sa isi faca cruce (in fata mea sau dupa ce pleaca)

–    necesita spatiu de depozitare si, oriunde ai pune-o, te impiedici de ea.

Am patit si ceva amuzant: un nene vazand scaunul cu un metru in spatele meu a cascat ochii si m-a intrebat daca levitez.

Nu imi pare rau ca am cumparat-o, o folosesc in fiecare zi la lucru si sper, in timp, sa am numai de castigat la capitolul sanatate. Probabil sa ai una acasa este si mai bine. O poti folosi pe post de scaun de birou, mai faci ceva gimnastica, se mai joaca ala mic (daca sunt „aia mici” deja se poate lasa cu bataie pe o singura minge), plus ca mai toate motivele „contra” sunt eliminate.

Lasă un răspuns

