Cat tine prietenia?

Eu fetita, el baiat… ne cunoastem de o vesnicie. De fapt, am si uitat cum ne-am cunoscut. De-a lungul anilor ne-am plimbat mult, am vorbit mult, chiulea de la ore si ne uitam la TV impreuna, m-a tinut de mana cand mi-a fost rau, m-a tarat pe varf de munte, i-am spus lucruri care incepeau cu „sa nu spui nimanui” si nu a spus. Nu mi-a trecut prin cap sa fim mai mult de atat nicioadata.

Intr-o zi, dupa 16-17 ani,  suna si nu  pot raspunde. Sun inapoi, nu raspunde. Ma suna apoi cu o voce stinsa si ma intreaba ce mai fac. Este in baie si vorbeste incet ca sa nu il auda iubita lui din camera alaturata. Face scandal daca el vorbeste cu alta fata.

Apoi n-a mai sunat…

WOW !!!  Se practica asa ceva? Si daca da, de ce trebuia sa i se intample lui?

5 comentarii la “Cat tine prietenia?

  1. din ce ai scris aici lui pare sa ii fi trecut prin cap mai mult decat ai fi vrut sa fiti.

    faza cu iubita geloasa e clasica. il inteleg perfect. in acelasi timp la ultima mea sedinta foto, am avut o fata, care a primit din minut in minut, fix cate un mesaj- in 2h cred ca a primit 30 de mesaje. am intrebat-o scurt- prietenul nu ?

    foarte gelos omuletul.

  2. pufisorule… nu am actualizat inca pozele. o sa urmeze inca o serie acum. fata cu coco chanel a venit cu sotul.

    zilele astea o sa pun si postarea cu fata/ fetele de la actorie si o sa vezi.

Lasă un răspuns

