BIOKAP Nutricolor Delicato

Am primit de ziua mea vopseaua permanenta de par Biokap Nutricolor Delicato in nuanta 2.9 castaniu inchis si am fost foarte incantata cand i-am citit ambalajul. Este fara parabeni, amoniac, rezorcina si parafenildiamina, dar contine proteine vegetale din grau, soia, orez si ovaz, acizi din fructe cu un efect calmant asupra pielii, extract de salcie, ulei de argan. Combinatia acestor ingrediente promite hidratare, stralucire parului, culoare de lunga durata si putere firului de par.

Pentru ca parul meu nu este foarte lung imi este foarte usor sa il vopsesc singura, acasa. Ultima data cand mi-am vopsit parul la un salon am stat 5 ore si am ajuns acasa morcov in cap desi „comanda” era de blond inchis. Era 11 noaptea cand am plecat de la salon plina de nervi, cu hainele decolorate si cu cateva sute de lei mai usoara. Am descoperit intre timp vopseaua tip spuma care este foarte usor de aplicat si treaba devine mult mai usoara. Biokap nu este o vopsea de par tip spuma, dar se intinde foarte usor si nici nu iti incurca parul, astfel incat dupa ce o aplici il poti pieptana foarte usor pentru a fi sigura ca ajunge produsul pe toata lungimea firului de par. In cutie am gasit si un pliculet cu crema protectoare impotriva colorarii pielii de pe linia parului, dar, desi am aplicat crema, tot mi-am colorat urechile.

Am lasat vopseaua pe par 30 de minute si nu am avut senzatia ca imi arde pielea, insa dupa primele 10 minute parul meu era negru negru. L-am spalat in speranta ca se va mai deschide si va ramane castaniu. A trebuit sa il tot spal timp de 3 saptamani, de 2 ori pe saptamana,  pentru ca acest lucru sa se intample. Nu stiu de ce a iesit brunet cand vopseaua era castanie, dar nu pot spune ca m-a deranjat, in fond vroiam o culoare inchisa. Ce m-a deranjat insa a fost faptul ca mi-a colorat foarte tare pielea capului si doar dupa trei spalari am reusit sa o curat in totalitate. E aiurea mai ales daca in zilele urmatoare ai un eveniment la care trebuie sa participi.

Nu pot spune daca aceasta vopsea mi-a hidratat parul sau daca i-a conferit putere, dar de colorat l-a colorat bine (chiar prea bine), i-a dat stralucire si o textura ce imi permite sa il aranjez mai usor. Iar pentru ca nu am simtit ca imi ia foc pielea in timpul vopsirii mai are un punct in plus. Este un produs bio pe care o sa il mai folosesc mai ales ca am aflat si unde il gasesc: in farmaciile HelpNet.

Update : Au trecut aproape 4 luni de cand mi-am vopsit parul. Efectul acesteia s-a dus si e momentul sa il vopsesc iar. De data aceasta voi incerca nuanta 1.0 – negru natural.

22 comentarii la “BIOKAP Nutricolor Delicato

  1. Buna! Interesant review! Am vazut reclama la vopseaua asta intr-o revista si ma tenteaza s-o incerc si eu. Nu m-am mai vopsit de mai bine de 6 ani, ultima oara cu henna, dar acum parca as vrea ceva care sa mi acopere bine firele de par si sa nu mi arda pielea capului. Am facut o data alergie de la vopsea – destul de urat, mi s-a inrosit si umflat fata… Sper ca biokap sa fie ok!

    O zi frumoasa,
    Cristina

  2. Buna Cristina,
    Intre timp m-am vopsit a doua oara cu BIOKAP, de data aceasta cu negru natural, si nu m-a dezamagit nici acum. Daca iti iei inima in dinti si te vopsesti cu BIOKAP tine-ma la curent cu rezultatul.

  3. Buna,
    iti multumesc pentru articolul dedicat vopselei Biokap! Am dat de curand peste un articol de promovare si mi-a placut ceea ce am citit despre aceasta vopsea, insa aveam nevoie de experienta unei persoane care a incercat-o deja. Cautam o alternativa la vopsitul chimic si inca nu ma simteam pregatita sa ma vopsesc cu henna, deoarece transforma firele albe in portocaliu. Scalpul meu e sensibil si as vrea sa fiu mai atenta cu el, sa incerc sa folosesc produse naturale.
    Mi-am cumparat nuanta 5.5 castaniu deschis mahon, pe care am aplicat-o extrem de usor si chiar mi-a ramas cam 40% din vopsea, deoarece am parul mai scurt. N-am simtit arsuri la nivelul scalpului, mirosul nu e agresiv ca al vopselei chimice si (aici ma temeam dupa ce am citit ce ai scris tu) pielea nu a ramas deloc patata. Vopseaua a acoperit perfect firele albe si acum sunt nerabdatoare sa vad cat va dura si cum va arata parul in timp. Stim ca la vopsitul chimic dupa 3 saptamani parul isi pierde din stralucire si capata un aspect usor neingrijit.
    Culoarea este puternica, imi place foarte mult si ceea ce conteaza e faptul ca este foarte aproape de nuanta pe care am vazut-o in mostrele catalogului de la Help Net (parca am citit ca sunt distribuitori unici ai acestei marci). Spun acest lucru pentru ca de cele mai multe ori, nu obtinem nuanta pe care o vedem in mostre sau pe cutie.
    In concluzie, desi a trecut doar o noapte dupa vopsitul cu Biokap, ma declar incantata de rezultat!
    Iti multumesc foarte mult pentru ca ai impartasit aceasta experienta, care m-a ajutat sa imi fac curaj sa renunt la vopsitul chimic.

  4. Ma bucur ca am dat o mana de ajutor. Nici eu nu voi intoarce prea curand la vopselele pe care le foloseam inainte sa descopar Biokap. Despre ce de-a doua vopsire cu Biokap nu am mai apucat sa scriu, dar nu mi-a mai patat pielea. Probabil negru este ceva mai pigmantat… a doua oara am folosit un saten. Am primit multe complimente referitoare la faptul ca parul imi staluceste si pare mereu coafat, dar secretul nu sta numai in vopseaua pe care o folosesc, ci in faptul ca il usuc mereu cu peria. Daca repeti experienta cu Biokap astept sa iti aflu parerea si atunci.

  5. Este foarte buna vopsaua.Am folosit-o si eu.V-o recomand e foarte buna.

  6. Buna ziua.
    Biokap in nuante de blond a folosit cineva?
    Eu la momentul acesta sunt… „o nebunie de culoare”,,,Dupa multi ani de blond, am inceput sa inchid nuanta de la blod foarte deschis spre natural si tot asa am tinut-o un timp.lung. Intr-o zi am vrut o schimbare si am cerut la coafor sa ma vopseasca in aramiu. Dar, am iesit roscat. Acum dupa o luna de zile de la vopsit. culoarea sa mai luat dar nu sunt multumita de nuanta si as vrea sa revin la blond natural.
    Pentru asta mi-am achizitionat vopseaua Biokap. Dar am tot evitat sa o aplic pentru a afla mai cam cum se comporta, arde parul, sau orice probleme a-ti intampinat cei ce ati folosit-o.

  7. Pingback: Despre henna si alte vopsele mai putin naturale – BIOKAP | Acasă la mine

  8. Am citit postarea ta. Este prima oara cand aflu astfel de efecte adverse de la Biokap. Informatiile sunt foarte utile pentru cei care vor sa afle cat mai multe inainte sa foloseasca acest tip de vopsea. Se poate ca organismul tau sa fi reactionat la unele ingrediente mai putin „ortodoxe”, ca urmare a modului tau sanatos de a te alimenta.

  9. Da, si eu cred asta. Tocmai de-aia am si mentionat in articol! Dar totusi, tot sunt dezamagita 😦 BINE ca am facut testul! Cu toate astea, tot cred ca vopseaua e o alternativa foarte buna la ce gasesti pe piata.

  10. este una din cele mai bune alternative as zice eu, tocmai pentru ca am incercat vopseaua (recunosc faptul ca ma vopsesc f f f des datorita parului alb in proportie de 80%) si este exact ceea ce cautam. imi obosisem parul cu vopselele chimice il terminasem pur si simplu. nuanta folosita de mine este negru natural 1.0 -a prins excelent, nu mi a patat deloc scalpul si parul e ok, sper sa ramana asa perioada indelungata. merita incercata!!!

  11. Pingback: Despre henna si alte vopsele mai putin naturale – BIOKAP | Acasa la mine…

  12. Tonurile de blond SUNT ZERO. Nu iese nimic.
    Am incercat eu de doua ori.
    Bani aruncati.
    Acum trebuie sa-mi caut altceva.
    Prospectul arata super, dar este fals tot ce scrie.
    Imi pare rau pentru mine ca am crezut in acesata vopsea.

  13. E bine de stiut pentru fetele care se gandeau sa incerce. Pentru blond eu m-am dus la salon. Mi-a fost frica sa nu imi stric parul.

  14. Buna, am folosit vopseaua Biokap si am fost foarte multumita. Am parul blond inchis, ma vopsesc de ani buni si am facut asta atat la salon, cat si acasa cu vopsea de buna calitatae- L’Oreal. Nuantele 8 si 7.3 mi-au placut foarte mult, au prins pe par si dureaza o luna. Interesant este insa ca am dat pe fata cu crema pentru protejarea pielii si am descoperit ca este extraordinar de hidratanta. Vreau sa le scriu si sa-i rog sa-mi trimita mai multa- daca se poate. Cred ca farmacia este o alternativa sanatoasa la produsele cosmetice din magazine.

  15. Ma bate gandul sa incerc si eu. DAR am alergie la vopseaua normala. Pe scurt, se umfla pielea si cade parul.
    In prospect sunt aceleasi atentionari ca la vopseaua normala sau nu?

Lasă un răspuns

