O tura prin Parcul National Cozia

Traseul a fost ales de oameni ai locului astfel : Mănăstirea Stânişoara (720m) – Muchia Vladesei-Durduc (1568m)- Vf. Cozia (1668m). Diferenţă de nivel 948 m. Timp de mers 4-5 ore. Marcaj : bandă albastră.

A fost interesant. Dupa primele 20 de minute vedeam negru in fata ochilor, apoi, incet-incet am reusit sa ma adaptez traseului destul de greu (zic eu). Nu mai fusesem intr-un parc national si nu stiam daca voi vedea ce-l deosebeste de o padure normala. Din cauza faptului ca nu este permisa taierea copacilor, padurea este deasa, arbori doborati de vreme sunt la tot pasul, am vazut radacini mari (imense chiar). Pentru ca nu se fac gratare, pe jos este plin de crengi uscate. Este frumos, pare neatins. In functie de altitudine sunt arbori diferiti. De cand incepi sa urci pana aproape de varf sunt fagi si goruni, iar sus sunt molizi. Aflasem asta pe traseu, imaginati-va ce vesela eram cand am dat de molizi. 🙂

Am coborat pe acelasi traseu, o ora si jumatate. Le pusesem gand rau unor rugi langa Manastirea Stanisoara si o ora nu ne-am oprit din mancat mure. Yammmmy. Astazi ma chinuie o febra musculara la coapse si la fund, am picioarele si mainile zgariate de rugi, dar sunt multumita ca am vazut niste locuri f f f  frumoase, alaturi de niste oameni la fel de frumosi. Pozele sunt facute cu telefonul; de lene, nu a carat nimeni aparatul. Eu, una, abia mi-am carat bocancii  :))

2 comentarii la “O tura prin Parcul National Cozia

  1. am vrut sa dau un LIKE acestui articol ,dar imi cere autentificare.m-am lasat pagubasa si am inceput sa scriu.sunt cu totul de acord,mai ales partea cu oamenii frumoasi!!!! like like like!

Lasă un răspuns

