Alerg mai bine in vis

E sambata dimineata si abia respir. Imi propusesem de ieri seara sa ma trezesc devreme si sa alerg putin. Chiar am si visat cu ochii deschisi ce fain si usor voi inconjura cateva blocuri. Astfel, cu moralul ridicat, m-am pus la somn.
Dimineata devreme, chef maxim, sar in haine, imi iau ipodu’ si fuga afara…am luat liftul, deci am inceput triumfator. 20 de minute mai tarziu am ajuns acasa vazand negru si din ce in ce mai ingust. Alte 20 de minute am privit in gol intinsa pe canapea incercand sa-mi reglez respiratia. Sigur o sa am maine o febra musculara cat toate zilele…m-am babificat.
Alergarea nu e pentru toata lumea… dar nu renunt. Daca luni ma mai ajuta picioarele o iau de la capat. 🙂 duminica e liber de la Stat.

2 comentarii la “Alerg mai bine in vis

Lasă un răspuns

